"Apabila sendi tidak membenarkan anda untuk menikmati kehidupan normal, kita hanya boleh berharap untuk satu keajaiban!" - Satu temu bual eksklusif dengan seorang profesor terkenal yang berjaya membuktikan keajaiban!

Komen: 33

Tetamu kami pada hari ini adalah seorang inovator terkenal daripada Johor - Dr. Ariff Mustafar, Ph.D.

Selamat pagi, Dr Mustafar. Mari kita mulakan temu bual ini dengan sedikit maklumat mengenai diri doktor.

Hello semua, nama saya Dr Ariff Mustafar. Saya dilahirkan di Johor, meneruskan pendidikan di sana, dan kemudian bekerja di Johor juga. Sehingga tahun 2009, saya bekerja sebagai seorang pakar ortopedik.

Tetapi apakah yang berlaku pada tahun 2009 dan kenapa doktor berhenti kerja sebagai doktor ortopedik?

Pada tahun 2007, isteri saya Maria, telah didiagnosis dengan penyakit osteoartritis pada lututnya. Saya mengakui yang ia adalah titik perubahan dalam kehidupan kami, dan ia seperti pengalaman pahit yang teruk buat saya pada ketika itu. Kami telah mencuba segala-galanya dalam tempoh 2 tahun selepas itu untuk merawat isteri saya: fisioterapi, berhenti senaman yang teruk, mengambil pelbagai vitamin dan suplemen makanan (chondroitin, glucosamine, MSM dan lain-lain), gel, salap. Namun, semuanya sia-sia. Tiada yang berkesan dan kami benar-benar kecewa. Saya tak percaya bahawa tiada apa yang boleh saya lakukan untuk membantu isteri saya walaupun dengan latar belakang dan pengalaman perubatan saya. Pada saat itu, saya mule terfikir, memang tiada cara lainkah untuk merawat insan tersayang anda? Kemudian, saya mula membuat penyelidikan sendiri.

Penyelidikan yang macam mana? Bolehkah doktor jelaskan?

Apabila anda sedar bahawa isteri anda mungkin tidak akan dapat berjalan dalam masa beberapa tahun, anda akan melakukan segala-galanya yang boleh bagi mencegahnya, anda tak boleh buat-buat tak tahu saja dan berputus asa. Saya mula menyelidik. Saya telah mengkaji semua bahan-bahan yang berkaitan dengan penyakit sendi, sama ada secara langsung atau tidak langsung. Saya terpaksa berhadapan dengan fisiologi, psikosomatik, biokimia - segala-galanya. Saya telah menghabiskan hampir kesemua wang saya dalam usaha untuk mengetahui segala rahsia pakar terbaik dalam bidang ini daripada Asia, yang sudah pastinya lebih memahami tentang masalah pesakit yang menderita sakit sendi, berbanding saya sendiri.

Menjelang Disember 2009, saya akhirnya menyedari bahawa jika kita menggabungkan bahan-bahan tertentu, kita boleh menghasilkan satu penawar yang boleh menghilangkan rasa sakit pada sendi buat selama-lamanya. Tetapi ada satu kejutan yang menunggu saya: bahan-bahan yang diperlukan tidak boleh didapati di negara ini. Saya meminjam wang dan memesannya daripada negara Asia yang lain. Bahan-bahan yang diperlukan tiba sebulan kemudian tetapi, sekali lagi saya terkejut - tiada siapa yang mahu menghasilkan campuran yang tepat untuk saya di dalam makmal. Mujurlah saya dibantu oleh rakan-rakan universiti saya. 3 minggu kemudian, akhirnya saya mendapat formula yang betul dan Maria mencubanya.

Ya Tuhan! Saya berasa sungguh gembira!

Apa yang berlaku? Apakah hasilnya?

Maria mula berasa lebih sihat hari demi hari. Selepas 7 hari rawatan, dia pergi ke kedai dan membeli makanan. Senyuman yang saya terlalu rindukan selama ini, muncul pada wajahnya. 2 minggu lagi selepas itu, masalah artritis hilang sepenuhnya! Ia seperti terlalu bagus untuk menjadi kenyataan, tetapi ujian menunjukkan bahawa Maria telah sihat sepenuhnya. 7 bulan telah berlalu dan Maria masih sihat, dan tiada tanda-tanda penyakit artritis. Saya benar-benar gembira.

Doktor seorang lelaki yang hebat dan menjadi contoh teladan buat kami semua! Tetapi, dengan hasil yang positif ini, doktor memutuskan untuk melakukan lebih lagi, bukan?

Ya, tapi bukan serta-merta. Pada mulanya, kami hanya menikmati hdup dan menghargai setiap saat kami bersama. Tak lama selepas itu, Maria melahirkan anak perempuan yang comel. Dia begitu bersyukur kerana rawatan itu kerana kehamilan juga boleh menjadi satu beban yang besar pada sendi.

Pada suatu malam, Maria bertanya kepada saya jika terdapat ramai orang di Malaysia yang mengalami sakit sendi. Selepas itu, kami melihat pada statistik dan mendapati ramai orang yang mengalami masalah yang sama. Lebih daripada 1 juta orang di Malaysia ini menghadapi pelbagai penyakit yang berkaitan dengan sendi. Kemudian dia bertanyakan kepada saya satu soalan yang bakal mengubah hidup saya selama-lamanya: "Bolehkah awak membantu orang lain seperti awak telah membantu saya? Jadikan mereka gembira semula?" Saya jatuh cinta kepadanya sekali lagi. Wanita ini adalah perkara terbaik yang pernah berlaku dalam hidup saya. Dan saya bersetuju dengan ideanya. Ia memakan masa kira-kira 3 tahun untuk menghasilkan satu formula yang benar-benar sempurna dan mencipta Artrivit - penawar terbaik yang mampu dimiliki oleh segenap lapisan masyarakat di negara ini.

Itu kedengaran sangat menggalakkan. Beritahu kami lebih lanjut mengenai Artrivit.

Maria dan saya melakukan sesuatu yang belum pernah dilakukan oleh orang lain sebelum kami. Artrivit adalah sejenis krim revolusioner yang berasaskan kepada:

- "Dwarf root"

- Akar rumput gandum

- Getah pokok cedar

- Mint

- Minyak birch

Malangnya kebanyakan bahan-bahan ini tidak dijual di negara ini, jadi kami perlu membawanya ke sini.

Terima kasih oleh formulanya yang unik, Artrivit boleh mengatasi pelbagai penyakit sendi:

- Artritis

- Artrosis

- Kokartrosis

- Osteoartrosis

- Osteokondrosis

- Osteokondritis

- Osteoporosis

- Kecederaan meniskus

- Gonartrosis

- Ini sukar dipercayai! Pada pendapat saya, doktor adalah inovator sebenar pada zaman kita ini. Bagaimana doktor dapat melakukannya?

Sememangnya ia memerlukan usaha dan kerja keras selama bertahun-tahun. Tahun depan, kami akan meraikan ulang tahun ke-10 kami. Pada ketika ini, berdasarkan kepada data statistik, 17,934 individu mula menjalani kehidupan normal sepenuhnya dan telah melupakan penderitaan mereka buat selama-lamanya.

Anda tahu, Maria dan saya tidak berniat untuk tujuan menghasilkan wang semata-mata. Kami hanya mahu menjadikan orang ramai sihat. Anda boleh menganggap kami jenis ketinggalan zaman jika mahu. Selain itu, kami juga ada mengadakan kutipan dana setiap bulan dan memberikan hadiah bernilai kepada orang-orang yang menggunakan produk kami:

Di mana orang ramai boleh mendapatkan Artrivit?

Malangnya, ia masih belum boleh dibeli di farmasi lagi. Farmasi dikuasai oleh nama-nama besar dan sangat sedikit pembekal bebas boleh masuk. Dan mereka juga menjual produk mereka pada harga yang tinggi. Kadang-kadang, ubat-ubatan tersebut mempunyai kesan sampingan yang teruk.
Kami mempunyai sebuah laman web rasmi, di mana anda boleh memesan Artrivit yang original.

Adakah perkara lain yang anda ingin kongsikan dengan para pembaca kami?

Saya dan Maria telah memutuskan untuk memberikan diskaun 50% untuk setiap pembelian Artrivit. Ambillah peluang keemasan daripada tawaran ini sebelum 22.02.2024 termasuk! Selepas tarikh tersebut, Artrivit akan dijual dengan harga normal yang masih agak berpatutan.
Jadilah sihat! Artrivit adalah produk terbaik yang boleh anda miliki bagi menyihatkan sendi anda. Ingatlah, tanpa kesihatan, wang sebanyak manapun tidak akan membawa anda kebahagiaan.

Semoga anda semua berjaya!

DAPATKAN Artrivit
33 komen hari ini

Ani Zamhari

Hello Dr Ariff! Terima kasih kepada menghasilkan ubat ini. Harapnya, saya akan mendapat hasil hebat yang sama untuk sendi-sendi saya!

satu jam yang lalu

Zurina Mohd

Saya pernah ada masalah artrosis, tetapi ia dah hilang sekarang. Ini semua kerana krim Artrivit! Terima kasih!

satu jam yang lalu

Suhaila Razzak

Produk ini 100% berkesan! Saya dah buktikannya! Sekarang, siku dan lutut saya dah tidak sakit lagi.

satu jam yang lalu

Ibrahim Sukri

Terima kasih atas krim ini!!! Doktor bukan sahaja telah selamatkan isteri doktor, tetapi juga ramai orang di negara ini. Saya juga dah buat keputusan untuk mencuba Artrivit untuk masalah osteokondrosis saya dan hasilnya sememangnya hebat. Saya dapat pulih sepenuhnya!

satu jam yang lalu

Ariff Mustafar

Hello, terima kasih kerana sudi berkongsi pendapat anda. Adalah penting untuk sentiasa mengikut arahan yang terdapat pada bungkusan Artrivit itu bagi mendapat hasil maksimum.

Salam, Arif.

satu jam yang lalu

Johnny Lee

Ada sesiapa boleh bantu saya? Saya dah bosan dengan sakit belakang ini. Ia benar-benar meletihkan saya. Saya tak tahu apa lagi yang perlu dibuat. Saya mengambil pelbagai jenis pil, menggunakan pelbagai jenis gel dari masa ke semasa, tetapi tiada apa yang membantu :(

satu jam yang lalu

Adam Bakhtiar

Untuk mereka yang ada masalah sendi, pesanlah Artrivit dan awak takkan menyesal. Saya pun ada masalah dengan sendi sehinggakan saya tak dapat berjalan. Saya kena berterima kasih kepada ibu saya yang terjumpa krim ini dan menyuruh saya menggunakannya. Ibu saya membelinya 6 bulan lalu dan membayar harga penuh (tapi saya rasa harganya taklah terlalu tinggi). Tetapi saya dah takde masalah dengan sendi sekarang ni. Saya boleh bergerak secara normal!

satu jam yang lalu

Natasha Ahmad

Bagaimana saya boleh memesan krim Artrivit?

satu jam yang lalu

Ariffin Zaki

Bagi mereka yang tertanya-tanya di mana untuk membeli krim, ini adalah pautan untuk membeli krim Artrivit di laman web rasmi. Saya nasihatkan anda supaya cepat jika nak dapatkannya dengan harga diskaun. krim tu betul-betul berkesan.

satu jam yang lalu

Natasha Ahmad

Terima kasih. Saya baru saja ordernya. Dan berapa lamakah ia akan sampai?

satu jam yang lalu

Ariffin Zaki

Kira-kira 3 hari

satu jam yang lalu

Maya Idris

Saya dah pesan krim ini dua bulan yang lalu untuk kakak saya. Dia sudah lama mengidap artritis. Sekarang dia dah pulih sepenuhnya dan berasa gembira.

satu jam yang lalu

Abdul Awang

krim ni betul-betul berkesan ke? Mungkin saya pun perlu pesan untuk diri sendiri. Ia ada diskaun 50% lagi, kan?

satu jam yang lalu

Deepak Murugan

Saya juga pernah terdengar tentang penawar ni. Sudah 2 tahun saya mengalami masalah dengan sendi kaki saya. Kadang-kadang, kesakitan itu tak tertanggung dan doktor juga tak boleh buat apa. Selepas membaca artikel ni, saya pesan Artrivit serta-merta.

satu jam yang lalu

Fuad Omar

Nampaknya, ramai orang yang ada masalah dengan sendi. Saya terlihat iklan Artrivit bulan lepas dan ia selamatkan saya daripada penyakit osteochondrosis. Pada pendapat saya, Artrivit adalah lebih baik daripada ubat-ubat lain.

satu jam yang lalu

Eddie Chang

Komen-komen di sini semua betul ke? Kerana ubat-ubatan daripada farmasi dan doktor tak membantu langsung!

satu jam yang lalu

Linda Zhang

krim ni sangat berkesan dan takde kesan sampingan! Saya dah pun buktikan keberkesanannya sendiri.

satu jam yang lalu

Manjula Prakash

Jika awak nak belinya, awak perlu membelinya di laman web rasmi. Tidak di tempat lain! Jika tak, awak berisiko mendapat produk palsu.

satu jam yang lalu

Sandra Lee

Terima kasih, Dr Ariff. Jika bukan kerana doktor, saya takkan percaya dengan keberkesanan Artrivit! Selama 5 tahun, suami saya mengalami masalah yang serupa dengan isteri doktor. Tapi sekarang dia dah pulih dan dapat bergerak bebas.
Dan produk itu juga tiba dengan cepat.

satu jam yang lalu

Ariff Mustafar

Sama-sama. Jika anda tak keberatan, sebagai maklumat buat kawan-kawan kita di sini, boleh anda beritahu berapa lamakah suami anda dapat pulih daripada penyakitnya?

Salam, Ariff

satu jam yang lalu

Sandra Lee

Dr Ariff, dia pulih dalam masa sebulan. Sekarang, suami saya menjadi lebih ceria, aktif dan gembira.

satu jam yang lalu

Ariff Mustafar

Gembira saya mendengarnya, terima kasih kerana buat keputusan untuk mencuba produk ini.

Salam, Ariff

satu jam yang lalu

Yati Shukrey

Hasilnya melebihi semua jangkaan saya. Masalah skiatiks saya hilang selama-lamanya! Saya juga memesannya untuk rakan-rakan saya. Salah seorang daripada mereka menderita sakit belakang dan seorang lagi menderita sakit sendi siku.

57 minit yang lalu

Rahmah Hasan

Saya baru pesannya...
Diskaun tu sangat hebat!
Mereka juga sahkan pesanan saya dengan pantas. Mereka segera call saya dalam beberapa minit. Selamat tinggal arthritis!

55 minit yang lalu

Nirmala Johari

Saya pun sudah memesannya untuk diri sendiri. Saya telah menderita masalah artritis selama beberapa tahun. Setiap kali hujan turun atau ada perubahan cuaca, kesakitan yang saya rasa amat teruk. Tetapi lepas saya menggunakan Artrivit, segala kesakitan hilang. Dalam kurang dari sebulan, keadaan tubuh badan saya kembali normal.

53 minit yang lalu

Mimi Suraya

Saya ada seorang kawan yang telah menjual krim ini di farmasinya pada harga hampir 300 ringgit, jadi kami buat keputusan untuk tidak membelinya. Apabila saya melihat tawaran ini, saya pun terus dapatkannya dengan harga diskaun 50%. Kami hanya pesara dan takde banyak wang untuk belanja. Lutut saya tidak sakit lagi jadi kini, saya boleh bekerja semula di taman. Terima kasih!

48 minit yang lalu

Ariff Mustafar

Mimi, jadi farmasi pun ada menjual krim ni juga. Tak baik mendapat keuntungan seperti itu, dengan menipu orang-orang sakit. Kami akan mula menjejaki tempat di mana kami menghantar produk kami.

Salam, Ariff

36 minit yang lalu

Sara Aisyah

Artrivit membantu saya merawat penyakit gout saya selepas hanya 1 kali rawatan dan sekarang saya sentiasa membawanya ke mana-mana, manalah tahu kot-kot akan jadi sesuatu.

36 minit yang lalu

Nadeem Singh

Jika awak ada masalah dengan sendi, percayalah, Artrivit adalah penyelesaiannya. Dan penghantarannya juga sangat cepat. Bungkusan saya tiba dalam masa 3 hari sahaja.

39 minit yang lalu

Ariff Mustafar

Terima kasih, Nadeem! Kami sentiasa cuba untuk mengirim Artrivit kepada pelanggan kami secepat mungkin supaya mereka dapat memulakan rawatan mereka secepat mungkin.

Salam, Ariff

36 minit yang lalu

Azura Sidek

Saya terbaca artikel ini secara tak sengaja. Ia sangat memberi inspirasi. Apa yang sedihnya, tiada sebarang ubat-ubatan di pasaran yang berkesan untuk penyakit artritis saya. Akhirnya, saya membuat keputusan untuk mencuba krim ini. Penghantarannya amat pantas, jadi saya boleh mencubanya terus. Selepas menggunakannya kali pertama, saya dah rasa lebih sihat!

31 minit yang lalu

Margaret Tan

Mmmm... saya nak pesan tetapi saya tak berapa pasti. Ia belum lagi terdapat di farmasi. Ia hanya boleh didapati dalam talian. Saya tak nak kena tipu.

27 minit yang lalu

Ariff Mustafar

Saya boleh katakan sekali lagi yang Artrivit HANYA boleh dipesan di laman web rasmi kami. Untuk mengelakkan salah faham, hanya klik butang pautan di atas! Saya nak ingatkan yang Artrivit ini boleh dibeli dengan separuh harga, tetapi promosi ini tidak akan bertahan lama, jadi anda perlu cepat!
Sila berhati-hati dengan produk tiruan.

Salam, Ariff

15 minit yang lalu

DAPATKAN Artrivit

Tunggu!

Khusus untuk Anda! Promo hanya hari ini, menawarkan harga dengan diskon 50%!




PESAN