"Apabila sendi tidak membenarkan anda menjalani kehidupan normal, kita hanya boleh mengharapkan untuk satu keajaiban!" - Suatu wawancara eksklusif dengan lelaki legenda yang telah melakukan keajaiban!

Komen: 33

Tetamu kami pada hari ini adalah seorang inovator legenda daripada Ampang, Selangor - Dr Steven Cheah, PhD.

Selamat pagi, Dr Cheah. Boleh ceritakan serba sedikit tentang diri doktor?

Saya dilahirkan di Penang. Saya tamatkan pengajian daripada Universiti Edinburgh pada tahun 1975. Saya bertemu dengan isteri saya, Myra semasa menuntut di Universiti itu. Sehingga tahun 2009, saya bekerja sebagai doktor ortopedik.

Tetapi apakah yang berlaku pada tahun 2009 dan kenapa doktor berhenti kerja sebagai doktor ortopedik?

Pada tahun 2007, Myra telah didiagnosis dengan penyakit osteoartritis pada lututnya. Saya mengakui yang ia adalah titik perubahan dalam kehidupan kami, dan ia seperti pengalaman pahit yang teruk buat saya pada ketika itu. Kami telah mencuba segala-galanya dalam tempoh 2 tahun selepas itu: fisioterapi, berhenti bersenam, mengambil pelbagai vitamin dan suplemen makanan (chondroitin, glucosamine, MSM dan lain-lain), gel, produk. Semuanya sia-sia. Tiada yang berkesan dan kami benar-benar kecewa. Saya tak percaya bahawa tiada apa yang boleh saya lakukan untuk membantu isteri saya walaupun dengan latar belakang dan pengalaman perubatan saya. Sistem penjagaan kesihatan kami cukup mengecewakan saya. Tiada carakah untuk memberi kehidupan yang panjang dan bahagia buat insan tersayang anda? Saya mula membuat penyelidikan.

Penyelidikan yang macam mana? Bolehkah doktor jelaskan?

Apabila anda menyedari bahawa isteri anda tidak akan dapat berjalan dalam masa beberapa tahun, anda akan melakukan segala-galanya dalam kuasa anda bagi mencegahnya. Saya mula menyelidik. Saya telah mengkaji semua bahan-bahan yang berkaitan dengan penyakit sendi, sama ada secara langsung atau tidak langsung. Saya terpaksa berhadapan dengan fisiologi, psikosomatik, biokimia - segala-galanya. Saya telah menghabiskan hampir kesemua wang saya dalam usaha untuk mengetahui segala rahsia pakar terbaik dalam bidang ini daripada Asia, yang sudah pastinya lebih memahami tentang masalah pesakit yang menderita sakit sendi.

Menjelang Disember 2009, saya menyedari bahawa jika kita menggabungkan bahan-bahan tertentu, kita boleh menghasilkan satu penawar yang boleh menghilangkan rasa sakit pada sendi buat selama-lamanya. Tetapi ada satu kejutan yang menunggu saya: bahan-bahan yang diperlukan tidak boleh didapati di negara ini. Saya meminjam wang dan memesannya daripada negara Asia yang lain. Bahan-bahan yang diperlukan tiba sebulan kemudian tetapi, sekali lagi saya terkejut - tiada siapa yang mahu menghasilkan campuran yang tepat untuk saya di dalam makmal. Mujurlah saya dibantu oleh rakan-rakan universiti saya. 3 minggu kemudian, akhirnya saya mendapat formula yang betul dan Myra mencubanya.

Ya Tuhan! Kegembiraan saya tiada batasnya!

Apa yang berlaku?

Myra mula berasa lebih sihat hari demi hari. Selepas 7 hari rawatan, dia pergi ke kedai dan membeli makanan. Senyuman yang saya terlalu rindukan selama ini, muncul pada wajahnya. 2 minggu lagi selepas itu, maslah artritis hilang sepenuhnya! Ia seperti terlalu bagus untuk menjadi kenyataan, tetapi ujian menunjukkan bahawa Janet telah sihat sepenuhnya. Saya benar-benar gembira. Ini adalah kemenangan sebenar!

Doktor seorang lelaki yang hebat dan menjadi contoh teladan buat kami semua! Tetapi kemudian, doktor memutuskan untuk melakukan lebih daripada itu, bukan?

Bukan serta-merta. Pada mulanya, kami hanya menikmati kehidupan dan menghargai setiap saat. Ia adalah ketika Myra melahirkan anak perempuan kami yang comel. Dia begitu bersyukur kerana rawatan itu kerana kehamilan juga boleh menjadi satu beban yang besar pada sendi.

Pada suatu malam, Myra bertanya kepada saya jika terdapat ramai orang di Malaysia yang mengalami sakit sendi. Kami melihat pada statistik dan mendapati ramai orang yang mengalami masalah yang sama. Lebih kurang 1 juta orang di Malaysia ini menghadapi pelbagai penyakit yang berkaitan dengan sendi. Kemudian dia bertanyakan kepada saya satu soalan yang bakal mengubah hidup saya selama-lamanya: "Bolehkah awak membantu orang lain seperti awak telah membantu saya? Jadikan mereka gembira?" Saya jatuh cinta dengannya sekali lagi. Wanita ini adalah perkara terbaik yang pernah berlaku dalam hidup saya. Dan saya bersetuju. Ia memakan masa kira-kira 3 tahun untuk menghasilkan satu formula yang benar-benar sempurna dan mencipta B-Flexer - penawar terbaik yang mampu dimiliki oleh segenap lapisan masyarakat di negara ini.

Itu kedengaran sangat menggalakkan. Beritahu kami lebih lanjut mengenai B-Flexer.

Myra dan saya melakukan sesuatu yang belum pernah dilakukan oleh orang lain sebelum kami. B-Flexer adalah sejenis produk revolusioner yang berasaskan kepada:

- Ekstrak span air tawar

- Ekstrak kalsium

- Minyak fir

- Minyak lada

- Dan banyak lagi bahan-bahan tambahan lain seperti minyak eucalyptus, minyak pati rosemary dan halia, etil vanilla, minyak pati kayu manis, camphor, minyak jagung, urea dan betaina

Malangnya kebanyakan bahan-bahan ini tidak dijual di negara ini, jadi kami perlu membawanya ke sini.

Disebabkan oleh formula uniknya, B-Flexer boleh mengatasi sebarang penyakit sendi:

- Artritis

- Artrosis

- Coxartrosis

- Osteoartrosis

- Osteokondrosis

- Osteokondritis

- Osteoporosis

- Kecederaan meniskus

- Gonartrosis

- Ini sukar dipercayai! Anda adalah inovator sebenar pada zaman kita ini. Bagaimana doktor dapat melakukannya?

Anda lupa bahawa ia memerlukan kerja keras selama bertahun-tahun. Tahun depan, kami akan meraikan ulang tahun ke-10 kami. Pada ketika ini, 17 934 individu mula menjalani kehidupan sepenuhnya dan melupakan penderitaan mereka buat selama-lamanya.

Anda tahu, Myra dan saya tidak berniat untuk tujuan menghasilkan wang. Kami hanya mahu menjadikan orang ramai sihat. Anda boleh menganggap kami ketinggalan zaman jika mahu. Selain itu, kami juga ada mengadakan pengumpulan dana setiap bulan dan memberikan hadiah berharga kepada orang-orang yang menggunakan produk kami:

Di mana orang ramai boleh mendapatkan B-Flexer?

Malangnya, ia masih belum boleh dibeli di farmasi lagi. Farmasi dikuasai oleh nama-nama besar dan sangat sedikit pembekal bebas boleh masuk. Dan mereka juga menjual produk mereka pada harga yang tinggi. Kadang-kadang, ubat-ubatan tersebut mempunyai kesan sampingan yang teruk.
Kami mempunyai sebuah laman web rasmi, di mana anda boleh memesan B-Flexer yang original.

Apa yang anda ingin katakan buat para pembaca kami?

Myra dan saya telah memutuskan untuk mengurangkan harga B-Flexer sebanyak 50% baru-baru ini. Sekarang semua orang boleh mengambil peluang daripada tawaran ini sebelum 20.07.2024 termasuk! Selepas tarikh tersebut, B-Flexer akan dijual dengan harga yang amat rendah.
Jadilah sihat! Inilah yang terbaik yang boleh anda lakukan. Wang sebanyak manapun tidak akan membawa anda kebahagiaan.

Semoga berjaya!

DAPATKAN B-Flexer
33 komen hari ini

Ani Zamhari

Dr Cheah, saya sangat berterima kasih kepada doktor kerana ubat ini. Sudah lama saya mencari sesuatu seperti ini. Saya sedang menunggu bungkusan itu tiba sekarang! Terima kasih!

satu jam yang lalu

Maria Mohd

Saya pernah ada masalah artrosis, tetapi ia dah hilang sekarang. Hanya dengan satu rawatan menggunakan B-Flexer! Terima kasih untuk itu!

satu jam yang lalu

Suhaila Razzak

Saya menyokong doktor sepenuhnya! Ini adalah ubat yang sangat berkesan untuk masalah sendi! Siku dan lutut saya tidak sakit lagi.

satu jam yang lalu

Ibrahim Sukri

Terima kasih atas produk ini, Dr Cheah!!! Doktor bukan sahaja telah selamatkan isteri doktor, tetapi juga ramai orang di negara ini. Saya buat keputusan untuk mencuba B-Flexer pada tulang belakang serviks saya baru-baru ini. Saya ada masalah osteokondrosis dan ia benar-benar membantu saya. Saya rasa semuanya sudah baik sekarang!

satu jam yang lalu

Steven Cheah

Ibrahim, jangan bimbang dan teruskan menggunakan B-Flexer. Tetapi, adalah penting untuk ikut arahan penggunaan produk ini.

Salam, Steven.

satu jam yang lalu

Johnny Lee

Ada sesiapa boleh bantu saya? Saya dah bosan dengan sakit belakang ini. Ia benar-benar meletihkan saya. Saya tak tahu apa lagi yang perlu dibuat. Saya mengambil pelbagai jenis pil, menggunakan pelbagai jenis gel dari masa ke semasa, tetapi tiada apa yang membantu :(

satu jam yang lalu

Adam Hung

Johnny, pesanlah B-Flexer dan awak takkan menyesal. Saya pun ada masalah dengan sendi sehinggakan saya tak dapat berjalan. Saya kena berterima kasih kepada ibu saya yang terjumpa produk ini dan menyuruh saya menggunakannya. Ibu saya membelinya 6 bulan lalu dan membayar harga penuh (tapi saya rasa harganya taklah terlalu tinggi). Tetapi saya dah takde masalah dengan sendi saya sekarang ni. Saya boleh bergerak secara normal. Percayalah, ini barang baik! Awak akan jadi sihat dan tambahan lagi, awak akan mendapatnya dengan harga diskaun 50%!

satu jam yang lalu

Natasha Ahmad

Bagaimana saya boleh memesan produk B-Flexer?

satu jam yang lalu

Ariffin Zaki

Natasha, inilah pautan ke laman web rasminya, tetapi saya nasihatkan awak supaya cepat jika awak nak dapatkannya dengan harga diskaun 50%. Ia banyak membantu saya.

satu jam yang lalu

Natasha Ahmad

Terima kasih, Ariffin. Saya baru saja ordernya. Dan berapa lama masa ia akan sampai?

satu jam yang lalu

Ariffin Zaki

Natasha, kira-kira 3 hari)

satu jam yang lalu

Maya Idris

Saya dah pesan produk ini dua bulan lalu untuk kakak saya. Dia sudah lama mengidap artritis. Dia sangat berterima kasih kepada saya. Saya hanya ambil peluang dan memesan untuknya.

satu jam yang lalu

Abdul Awang

Maria, produk ini betul-betul berkesan? Mungkin saya juga perlu pesan untuk diri saya sendiri. Ia ada diskaun 50% lagi, kan?

satu jam yang lalu

Deepak Murugan

Saya juga pernah terdengar tentang ubat ini. Saya rasa ada kawan-kawan saya yang dah memesannya. Sudah 2 tahun saya mengalami masalah dengan kaki saya. Kadang-kadang, kesakitan itu tak tertanggung dan doktor juga tak boleh buat apa. Saya rasa saya pun nak order B-Flexer. Saya rasa saya akan try.

satu jam yang lalu

Fuad Omar

Nampaknya, ramai orang yang ada masalah dengan sendi. Saya terlihat iklan B-Flexer bulan lepas dan ia selamatkan saya daripada penyakit osteochondrosis, lebih cepat daripada kebanyakan ubat lain.

satu jam yang lalu

Eddie Chang

Adakah ia membantu? Ada sesiapa yang tahu? Farmasi dan doktor tidak elok.

satu jam yang lalu

Linda Chiu

Eddie, mestilah. Ia berkesan dan takde kesan sampingan. Jadi cepatlah dan order! B-Flexer membantu saya merawat masalah belakang saya sepenuhnya.

satu jam yang lalu

Manjula Prakash

Terima kasih, B-Flexer dah banyak bantu saya! Saya membelinya dari laman web rasmi! Jangan tangguhkan rawatan awak. Lebih baik merawatnya sekarang daripada menyesal di kemudian hari.

satu jam yang lalu

Sandra Lee

Terima kasih, Dr Cheah. Jika bukan kerana doktor, saya takkan percaya dengan keberkesanan B-Flexer! Saya telah hidup selama 5 tahun dengan suami yang mempunyai masalah serupa seperti isteri doktor. Dia amat menderita. Dan sekarang dia nikmati kehidupan seolah-olah dia berusia 18 tahun dulu.
Dan produk itu tiba dengan cepat.

satu jam yang lalu

Steven Cheah

OK Sandra. Beritahulah saya berapa lama suami awak pulih daripada penyakitnya.

Salam, Steven

satu jam yang lalu

Sandra Lee

Steven, dia pulih dalam masa sebulan. Dia sekarang boleh bergerak bebas dan tidak lagi merungut seperti biasa. Saya sangat gembira sekarang.

satu jam yang lalu

Steven Cheah

Baik. Terima kasih, Sandra.

Salam, Steven

satu jam yang lalu

Yati Shukrey

Hasilnya melebihi semua jangkaan saya. Masalah skiatiks saya hilang selama-lamanya! Jadi saya membeli ubat, ia membantu, dan membuat pesanan baru dengan membeli dengan bantalan lutut dan keberkesanan jauh lebih baik. Jika Saya mengetahui lebih awal dahulu tentang pembalut lutut ini saya segera membelinya.

57 minit yang lalu

Sri Devi

Saya baru saja isi borang di laman web mereka...
Saya terkejut apabila mereka betul-betul menjualkannya dengan harga diskaun 50%!
Saya tinggalkan nombor telefon saya di laman web mereka dan mereka call saya dalam beberapa minit dan mengesahkan pesanan saya. Saya nak hidup tanpa kesakitan sekarang dan nak start berjalan-jalan semula)

55 minit yang lalu

Nirmala Johari

Saya pun sudah memesannya. Saya telah menderita masalah artritis selama beberapa tahun. Setiap kali hujan turun atau ada perubahan cuaca, kesakitan yang saya rasa amat teruk. B-Flexer membantu saya hanya dalam masa beberapa minggu. Saya tak pernah bayangkan yang ia boleh dirawat.

53 minit yang lalu

Mimi Suraya

Seorang kawan kami telah menjual produk ini di farmasinya pada harga hampir 300 ringgit, jadi kami buat keputusan untuk tidak membelinya. Apabila saya melihat tawaran ini, saya pun terus dapatkannya dengan harga diskaun 50%. Kami hanya pesara dan takde banyak wang untuk belanja. Lutut saya tidak sakit lagi jadi kini, saya boleh bekerja semula di taman. Terima kasih!

48 minit yang lalu

Steven Cheah

Mimi, jadi farmasi pun ada menjual produk ni juga. Tak baik mendapat keuntungan seperti itu, dengan menipu orang-orang sakit. Kami akan mula menjejaki tempat di mana kami menghantar produk kami.

Salam, Steven

36 minit yang lalu

Sara Aisyah

B-Flexer membantu saya merawat penyakit gout saya selepas hanya 1 kali rawatan dan sekarang saya sentiasa membawanya ke mana-mana, manalah tahu kot-kot akan jadi sesuatu.

36 minit yang lalu

Nadeem Singh

Saya pun memesan di laman web mereka. Ia banyak membantu saya. Jika awak ada masalah dengan sendi, percayalah yang tiada yang lebih baik daripada ini. Dan mereka pos dengan cepat. Bungkusan saya tiba dalam masa 3 hari sahaja.

39 minit yang lalu

Steven Cheah

Terima kasih, Nadeem! Kami cuba untuk mengirim B-Flexer kepada pelanggan kami secepat mungkin supaya mereka dapat memulakan rawatan mereka dengan secepat mungkin.

Salam, Steven

36 minit yang lalu

Azura Sidek

Saya terbaca artikel ini dan terus memesan produk ini dengan harga diskaun 50% untuk mencubanya dulu. Saya mendapat inspirasi daripada kisah Steven dan isterinya. Sebenarnya, ubat-ubatan biasa tak membantu saya untuk jangka masa yang panjang. Saya diberitahu yang penyakit arthritis agak sukar untuk sembuh. Sekarang saya ingin menulis tentang hasil rawatan itu. B-Flexer telah dihantar dengan cepat. Saya dah rasa lega lepas kali pertama menggunakannya, jadi saya nak kongsi kegembiraan saya dengan orang-orang lain. Saya sangat gembira kerana boleh hidup dengan normal semula!

31 minit yang lalu

Margaret Tan

Boleh sesiapa beritahu saya kat mana saya boleh beli ubat ini? Saya tak jumpanya di farmasi dan saya agak takut nak belinya di internet. Saya tak nak beli yang palsu. Saya tahu yang ia tak akan berguna pun.

27 minit yang lalu

Steven Cheah

Saya boleh katakan sekali lagi yang B-Flexer HANYA boleh dipesan di laman web rasmi kami. Untuk mengelakkan salah faham, hanya klik butang pautan di atas! Saya nak ingatkan yang B-Flexer boleh didapati dengan harga diskaun 50%, tetapi promosi ini tidak akan bertahan lama, jadi anda perlu cepat!
Sila berhati-hati dengan produk tiruan.

Salam, Steven

15 minit yang lalu

DAPATKAN B-Flexer