Jutawan Malaysia kelihatan sedang berbogel di balkoni wanita simpanannya
Gambar zakarnya yang besar menjadi viral di rangkaian sosial
Oleh Bernard Lim 17.07.2024 10:27 pagi.

Seorang pemilik rangkaian farmaseutikal yang berusia 47 tahun, Alan Liu telah dilihat oleh para penyewa bangunan yang bertentangan. Seorang lelaki bogel sedang merokok di balkoni sebuah blok pangsapuri bersama-sama dengan seorang wanita muda. Dia mungkin tidak pernah menyangka bahawa seseorang mungkin dapat melihat dan mengenalinya.

Seorang saksi telah mengambil gambar pasangan terbabit yang sedang bersenang-lenang dan memuat naik gambar itu dalam talian dengan memberi tajuk 'Lihat saja saiz alat lelaki ini'. Berita itu menjadi viral di kalangan pengguna dan tersebar ke rangkaian sosial dengan meluas, jadi jutawan tersebut secara tidak sengaja menjadi popular pada hari itu terima kasih kepada zakarnya yang besar. Seperti yang boleh dilihat berdasarkan gambar ini, zakarnya lebih panjang daripada 14 inci. Apabila ia belum keras pun!

Selain itu, kami telah mendedahkan bahawa ahli perniagaan itu baru-baru ini telah menjadi bapa buat kali ke-sembilan. 6 minggu yang lalu, dia dan isterinya yang kedua, Maria telah mendapat anak perempuan. Jutawan itu mempunyai tiga orang isteri, saya rasa awak pun akan setuju yang ia lebih daripada cukup.

Sekarang, ribuan lelaki cuba mencari apakah yang telah membantu jutawan farmasi itu untuk mendapatkan zakar yang begitu besar dan menjadi subur. Adakah ia kecenderungan genetik atau kesan luaran?

Sumber-sumber kewartawanan yang mewakili beberapa klinik di Malaysia memberi jaminan kepada kami bahawa tidak mungkin jutawan itu menjalani pembedahan pembesaran zakar. Dalam 90% kes, prosedur tersebut boleh membawa kepada kehilangan fungsi erektil dan mengakibatkan kerosakan kepada sperma. Lagipun, kaedah moden ini hanya boleh membesarkan zakar sehingga maksimum 1-2 inci.

Lalu pengguna internet membuat kesimpulan bahawa Alan Liu menggunakan ubat-ubatan. Erogenix mungkin boleh menjadi salah satu daripadanya. Produk ini telah digunakan oleh pelakon lucah untuk memanjangkan zakar dan ukur lilit mereka sehingga 2-3 inci.

Photo with Product

Golongan skeptik mengatakan yang ia hanyalah gambar yang telah diedit. Tetapi anggapan ini tak berapa masuk akal. Beberapa sumber bebas mengatakan yang ia sukar untuk mengedit gambar untuk menunjukkan perubahan saiz pada zakar Alan! Apa pendapat awak?

Komen

User
Sunny:
17.07.2024

Batangnya sangat besar!

User
Kumar:
17.07.2024

Saya pasti dia dah guna Erogenix! Saya pernah cuba sekali dan saya sukakannya. Dulu zakar saya kecil sangat, kini kedua-dua isteri dan kekasih saya gembira.

User
Jefri:
17.07.2024

Saya yakin yang gambar tu tak diedit, saya seorang pereka grafik dan saya tahu bagaimana benda ni berfungsi, jadi saya rasa sama ada ia saiz semulajadi atau dia berjaya meregangkannya melalui apa-apa cara.

User
Farid:
17.07.2024

Tahniah kepada Erogenix . Ia benar-benar membantu Saya berjaya menjadikan batang saya lebih besar sehingga 2 inci dalam masa sebulan sahaja.

User
Desmond:
18.07.2024

Produk pembesaran zakar ni betul ke?

User
Zack:
18.07.2024

Betul seperti yang awak boleh lihat. Dan ia boleh dibeli dengan mudah. Ini the link .

User
Norman:
18.07.2024

Pembedahan mengarut saja. Pernah sekali saya bertanya kepada doktor tentang kaedah ini tetapi dia mengatakan yang pembedahan itu hanya akan membesarkan zakar saya dengan maksimum seinci saja.

User
Ali:
18.07.2024

Wow! Saya pun nak besarkan zakar saya jugak))

User
Singh:
18.07.2024

Saya nak cuba Erogenix ini juga. Ia mesti mahal.

User
Suraj:
18.07.2024

Jika maklumat yang ada di laman webnya adalah tepat, ia semahal seperti makan malam di sebuah restoran. Ada sesiapa yang telah mencubanya?

User
Tan:
18.07.2024

Saya dah cuba. Ia betul-betul jadikan zakar awak lebih besar. Saya boleh berbangga dengan hasilnya

User
Peter:
18.07.2024

Awak cukup agak berani untuk tunjukkan gambar seperti itu! Hasilnya memang hebat, saya patut cuba. Terima kasih.

User
Chen Lee:
19.07.2024

Wow! Saya pun gembira jika ada batang panjang macam tu!

User
Hakeem:
19.07.2024

Saya nak girlfriend macam dia punya. Saya akan fuck dia dengan ganas!

User
Mamak:
19.07.2024

Yea... Dia ada buah dada yang hebat.

User
Daniel:
19.07.2024

Yakin 100% yang ia Erogenix . Zakar saya lebih kecil sebelum saya mula menggunakannya. Ia hanya 5 inci panjang.

Tunggu!

Khusus untuk Anda! Promo hanya hari ini, Erogenix menawarkan harga dengan diskon 50%!




PESAN Erogenix