Baru semalam saya pancut dalam masa 5 minit dan hari ini saya kongkek isteri saya selama 2.5 jam dan masih lagi tegang!

Hi semua! Hari ini aku nak cerita tentang sesuatu yang agak sensitif. Perkara ini tak banyak dibincangkan dalam komuniti kita tapi aku rasa sebenarnya benda ni sangat penting. Zakar. Ya, aku mahu berbincang tentang zakar. Rata-rata lelaki di Malaysia hanya mempunyai zakar yang boleh bertahan selama 15 minit sahaja apabila ereksi berlaku. 15 minit bukanlah masa yang begitu panjang. Perempuan sebenarnya mahukan tempoh seks yang lebih panjang. Tapi ramai perempuan yang tidak mengaku mereka tidak puas semasa mengadakan hubungan seks dengan teman lelaki atau suami mereka. Perkara ini tidak boleh diambil mudah.

Tahukah kamu, ketidakpuasan semasa hubungan seks akan mendorong kepada perceraian atau pemutusan hubungan? Ya, memang benar. Kerana seks adalah satu bentuk komunikasi pasangan dan ia hendaklah dititikberatkan. Para lelaki jangan hanya mahukan faraj yang ketat, tapi kadang kala sedarlah diri bahawa seketat mana pun faraj teman wanita atau isteri anda, jika tempoh seks tidak begitu memberangsangkan, anda mungkin perlu melakukan sesuatu.

Aku mahu ceritakan tentang kisah perkahwinan aku. Aku dan Muna dah 2 tahun berkahwin dan kami sangat bahagia dengan hubungan seks yang kami lakukan hampir hari-hari. Pada awal perkahwinan, kami agak malu malu untuk berkomu ikasi tentang seks. Tetapi pada suatu hari, Muna kelihatan sedih dan kecewa selepas melakukan seks. Aku bertanya kepadanya, dan dia agak berat mulut untuk memberitahu pada awalnya tetapi dia perlahan-lahan memberitahu bahawa dia jarang mencapai klimaks ketika melakukan hubungan seks dengan aku. Pada masa itu, aku sangat terkejut dan berasa seperti ego lelakiku dicabar.

Aku sedar mungkin aku perlu lakukan sesuatu. Aku mahu Muna berasa sangat puas dan gembira selepas melakukan hubungan seks. Jadi satu hari aku memberitahu perkara ini kepada rakan baik aku, Aziz. Aziz memberitahu aku bahawa dulu pun dia memghadapi masalah sama. Dulu!? Dalam fikiranku maknanya sekarang dia telah mengatasi masalah itu? Aku terus tanya Aziz bagaimana dia menyelesaikan masalah ini.

Aziz berkongsi satu link laman web kepada aku . Saya membaca dan memutuskan untuk membeli Erogenix .

Dalam seminggu, produk Erogenix telah sampai. Cepat cepat aku ambil dan baca arahan penggunaannya. Erogenix sebaiknya digunakan sebelum mengadakan hubungan seks. Ngam-ngam masa tu isteri aku ada kat rumah, aku terus guna Erogenix .

Kemudian kami terus melakukan hubungan seks yang berlarutan sehingga 3 jam. Kami mengubah posisi beberapa kali. Memang seronok dan sedap. Zakar aku keras luar biasa dan tahan lama. Setelah hampir klimaks, isteri aku menjerit kesedapan. Aku tahu dia telah capai klimaks. Aku juga telah mencapai klimaks dan memancutkan air mani ke dalam farajnya yang ketat. Dia bisik kepadaku, “Terima kasih abang”.

Setelah dua minggu, zakar aku boleh menahan ereksi sekurang-kurangnya 1 jam. Benarlah testimoni yang aku baca sebelum beli Erogenix , ereksi akan bertambah lebih lama sebanyak 45 minit dalam masa seminggu.

Kini, isteri aku suka dan lebih kerap mengajak aku melakukan hubungan seks. Hidup kami sangat bahagia. Kepada mana-mana lelaki yang mahukan kebahagiaan bersama isteri, gunalah Erogenix . Anda pasti lebih kuat dan keras!

Memandangkan produk ini tidak boleh didapati di pasaran, anda boleh memesannya terus daripada pengilang. Saya mempunyai kad hadiah dengan diskaun 50%, jadi jangan berlengah-lengah. Kesahihan kad diskaun ini mempunyai masa yang terhad.

Dapatkan diskaun 50% untuk pesanan anda

Tawaran istimewa dengan masa yang terhad!

Komen:

Hanafi
17.07.2024
Wahhh, lamanya kau boleh tahan pancut. Aku kena cuba ni.
Wahab
17.07.2024
Aku memang akan tempah sekarang.
Laili
17.07.2024
Saya mahu belikan untuk suami saya Erogenix .
Ali
18.07.2024
Berkesan ke Erogenix ni?
Hadi
18.07.2024
Ali, memang berkesan. Aku tak tipu.
Gunaseelan
18.07.2024
Saya mahu mempunyai tempoh seks yang lebih lama juga. Saya mahu cuba ini.
Ben
19.07.2024
Teman wanita saya dan saya suka melakukan hubungan seks, ini def akan meningkatkan kehidupan seks kami. Terima kasih abang.
Farhan
19.07.2024
Seronok lah isteri kau ye. Aku pun nak beli Erogenix ni untuk hadiah isteri.
Chong
Wow. Menjadi begitu kuat dan tahan la zakar anda. Saya mahu mencuba.
Zainal
19.07.2024
Aku dah guna, memang berkesan. Thumbs up!